середа, 7 лютого 2018 р.

Конспект уроку мистецтва № 7-8. 9 клас


Уроки 7-8.
Тема: Авангард: кубізм, футуризм, кубофутуризм.
Мета: визначити умови формування та розвитку авангардних напрямків – кубізму, футуризму  і кубофутуризму; познайомити з художніми особливостями авангарду на конкретних прикладах живопису; проаналізувати найкращі зразки авангарду; розвивати індивідуальний естетичний досвід та усвідомлене естетичне сприйняття учнів шляхом залучення учнів до інтерпретації творів мистецтва; виховувати ініціативу, творчість, осмислення своєї відповідальності за збереження художніх цінностей минулого і сьогодення, формувати особистість як суб’єкт культури.
Тип уроку: 1. Урок засвоєння нових знань
                    2. урок закріплення знань шляхом повторення теоретичних знань та виконання практичного завдання.
Наочність: підручник, презентація, відеоматеріал.
Хід уроку.
І. Організаційний етап.
  Вітання. Перевірка наявності учнів на уроці.
ІІ. Мотивація навчальної діяльності.
         Робота з анкетою.
1.     Що б ви хотіли дізнатись про авангард?
2.     Чи цікавить вас історія походження назв: кубізм, футуризм, кубофутуризм?
3.     Як на вашу думку, чи доцільно вивчати мистецькі досягнення минулого, щоб зрозуміти сучасне мистецтво?
ІІІ. Актуалізація опорних знань.
         За оцінками фахівців, у світі три найвідоміші художники: геній італійського Відродження Леонардо да Вінчі, великий нідерландець постімпресіоніст Вінсент Ван Гог і лідер модерністів іспанець Пабло Пікассо (1881-1973).  У тісній співпраці з французьким художником Жоржем Браком (1882-1963) П.Пікассо заснував новий авангардний напрям – кубізм, який відображав кардинальну зміну уявлень про простір у мистецтві. (Підручник, стор.52- 53).
ІV. Повідомлення теми уроку.
         План вивчення нового матеріалу.
1.     Формування стилю авангард.
2.     Знакові твори художників – авангардистів: кубістів -  Пабло Пікассо і Жоржа Брака, Ф. Леже, Олександра Архипенка (1887-1964), футуристів Томмазо Марінетті , Умберто Боччоні, Джакомо Балла, Карло Карра, Джино Северині; представників футуризму у музиці - Франческо Прателла і Луїджі Руссоло, які виступили з маніфестом «Мистецтво шумів», Артура Онеггера.
3.     Виконання практичного завдання: підручник, додаток 1, стор.209.
V. Вивчення нового матеріалу.
         Самостійне опрацювання теоретичного матеріалу – робота за підручником «Мистецтво», 9 клас, стор.52-61.
         Розповідь вчителя.
1.     Назва.
         Переваги
         Футуризм.
         Головні представники в живописі
Відомими піонерами кубізму стали художники:
·         Пабло Пікассо та інші.
VI. Закріплення нових знань.
VII. Повторення основних понять.
         Колаж (фр. –клеїти) – художня техніка, сутність якої полягає у використанні в композиції  різних наклейок із пласких (кольоровий папір, шпалери, тканини) або об’ємних (мотузки, шматки дерев, метал) матеріалів.     
         Кубізм (фр. – куб) – модерністський художній напрям із переважанням геометричних форм, заснований П.Пікассо і Ж.Браком на поч.. ХХ ст..
         Кубофутуризм  - художній напрям у поезії та образотворчому мистецтві поч.. ХХ ст.., який об’єднав авангардні явища кубізму і футуризму.
         Футуризм (лат. – майбутнє) -  радикальний літературно-художній напрям авангардного мистецтва, був поширений на поч.. ХХ ст.. Його представники оспівували майбутнє як еру техніки, високих швидкостей і темпу життя.
IX. Домашнє завдання: по підручнику стор. 52-61, акварельні фарби, вирізки з журналів для колажу.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Конспект уроку мистецтва № 20. 9 клас

Урок №20. Тема: Жанри і стилі кіно. Мета: закріпити знання про кіномистецтво; розвивати індивідуальний естетичний досвід та усвідомле...